Zwroty i reklamacje


Reklamacje i zwroty: 


 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Zamawiający może od umowy odstąpić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty wydania produktu. W takim przypadku Sklep zwraca pieniądze Zamawiającemu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia w przypadku, gdy towar nie został jeszcze wysłany do Zamawiającego (oświadczenie może być telefoniczne, listowe lub poprzez e-mail) lub w przypadku, gdy towar został wysłany do Zamawiającego 14 dni od dnia dostarczenia towaru do Sprzedającego. Koszty dostawy przesyłki zwrotnej nie podlegają zwrotowi. Ze względów higienicznych i zdrowotnych zwracany produkt musi być oryginalnie zapakowany i nienaruszony. W przypadku, gdy dostarczony towar jest wadliwy wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania zareklamowanego produktu. W przypadku uznania reklamacji sklep pokrywa koszty przesyłki zwrotnej reklamowanego produktu. Zarówno reklamacje jak i zwroty będą rozpatrywane pod warunkiem załączenia do przesyłki dowodu zakupu (paragon, faktura proforma lub faktura VAT). Sklep nie odbiera przesyłek za pobraniem. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opisy produktów umieszczonych na etykietach. 


 

 

Obsługa klienta i doradztwo

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl